Eilinen oli niin kiireinen päivä ettei ehtinyt edes ajatella ruokaa/syömistä. Ja muutenkin mielihalut on jotenki vähentynyt kun tuli syötyä silloin yksi päivä. Näillä pusseilla se paino tippuu ja näitä minä haluan sen takia syödä :). Eilenkin tein miehelle vielä ruoaksi kaalilaatikkoa ja ei tehnyt mieli.

Tänään aamulla näytti puntari 95,7 ja hiukan oli paino taas tippunut. Eihän se lähde enää edellisviikon malliin mutta pikkuhiljaa toivottavasti :). Maanantaina olis sitten taas punnitus ja sinne asti syödään pusseja. Olen kyllä hiukan tuumaillut että pussittelen nyt ainakin sinne -10kg asti ja katsotaan sitten. Tosin voisin luulla että sitten kun kymppi on lähtenyt niin motivaatio vaan kasvaa :D :D. Kun olen siinä lukemissa niin minun tulisi painaa 92 kg ja sitten on uudelle kymmenelle enää hiukan matkaa. Tuntuu hyvältä :)

Ja olen saanut myös peesaajia, eli ilmeisesti jotakin muutosta (vaikkakin pientä) on tapahtunut koska muutkin innostuvat. Jos ei muussa niin ainakin omassa olotilassa, jaksaa ja on iloinen :)

Aamulla söin puuron, kuten joka aamu - ja nyt muuten kun oli parituntia tuossa että en oikein muistanut juoda vettä niin maha murisee aika lailla :D sillä on nälkä, jos lähtis tekemään purjoperunakeiton :)