Eilen illalla hiukan teki mieli jotakin... siis nälkä ei ollut, vaan se on lähinnä se tekemättömyyden puute :D Ei tarvitse laittaa ruokaa/syödä että se töiden jälkeinen rumba on poissa. Toki että muun perheen saa pidettyä leivässä niin hiukan joutuu mutta olen tehnyt sellaisia ruokia että voi lämmittää. Ja mies on itsekkin alkanut hoitamaan sitä puolta ettei minulle tule kiusauksia ;) Mutta eilisestä kiusauksestakin siis selvisin. Tälle iltaa onkin siivoilutouhuja ja ulkoilua että kun pysyy sieltä keittiöstä poissa niin kaikki mennee hyvin :)

Mutta siis miten menee? No pierteä mieli on, pää ei ole ollut kipeä mutta hiukan tuntuu päässä kuitenkin. Lääkettä en ole kuitenkaan "joutunut" ottamaan että ei se niin kipeä ole ollut. Aamulla muuten kun kävin puntarilla niin meidän oma puntari näytti 96,8 :D tosin tiedän, se näyttää hiukan vähemmän kuin ohjaajan puntari ja olin vähissä vaatteissa...mutta kuitenkin! JES! Motivaatiota siis lisää ja olen päättänyt että pirusoikoon se paino tippuu NYT eikä syksyllä 2020. Maanantaina on ohjaajan kanssa treffit että niitä odottelen kyllä innolla.

Luin eilen camppi-ohjetta tai sitä kirjasta minkä sain ohjaajalta, niin katsoin 1+tason tietoja, niin siinä oli muutama vinkki mitä voisi syödä jos on aivan pakko jotakin syödä :D Nimittäin kurkku ja tomaatti esimerkiksi...Mutta olen ajatellut tämän nyt niin että en napostele jos ei ole pakko, kaapissa on ruokaa vaikka kuinka ja voin syödä sitä vaikka heti, mutta jos en nyt syö ja saan painon tippumaan niin mulla on koko elämä aikaa syödä hyvää ja terveellistä ruokaa. ELi ei tämä ole lopullista.

NIIN ja tänään söin lounaaksi kana-sienikeiton ja hiukan laitoin chiliä mukaan ja avot että oli hyvää :) Viikonloppua kohti siis erittäin hyvin tuntemuksin!